1. Usługa rezerwacji on-line mycia pojazdu jest prowadzona i zarządzana przez firmę Krzysztof Kułaga Auto Myjnia Piastowska 59 P.H.U A Car, za pośrednictwem portalu myjniakrakow24.pl
2. Rezerwacja jest bezpłatna i może jej dokonać każdy, kto posiada dostęp do Internetu.
3. Zadaniem usługi jest umożliwienie rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej wolnego stanowiska w myjni, o ustalonej godzinie w ustalonym dniu.
4. Warunkiem poprawnej rezerwacji jest wprowadzenie imienia i nazwiska rezerwującego, telefonu kontaktowego, adresu e-mail oraz wpisanie modelu pojazdu. Numer telefonu może być wykorzystywany przez firmę Krzysztof Kułaga Auto Myjnia Piastowska 59 P.H.U A Car, do celów zarządzania rezerwacją. Auto Myjnia Piastowska 59 P.H.U A Car, nie będzie sprzedawać, wynajmować, przekazywać ani w inny sposób rozpowszechniać lub udostępniać Państwa Danych osobom trzecim spoza firmy Auto Myjnia Piastowska 59 P.H.U A Car, chyba że jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa i uregulowaniami.
5. Rezerwacja usługi mycia pojazdu jest wiążąca, jeżeli rezerwujący otrzymał potwierdzenie rezerwacji e-mailem lub/i sms’em.
6. Warunkiem terminowego wykonania usługi jest przybycie na miejsce przynajmniej 5 minut przed umówioną wizytą. Każde spóźnienie powoduje, że termin rezerwacji przepada. Konieczne jest ustalenie nowego on-line lub z osobiście.
7. Z uwagi na różnorodność pojazdów, które obsługujemy, a także ze względu na ich stan techniczny, terminowość usługi może ulec zmianie.
8. Numer telefonu lub adres e-mail klienta, który nie pojawił się, bądź spóźnił na umówioną godzinę może być przy kolejnych próbach rezerwacji odrzucony przez operatora systemu.
Regulamin myjni ręcznej
1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z myjni prowadzonej przez firmę Krzysztof Kułaga Auto Myjnia Piastowska 59 P.H.U A Car zwanych dalej klientami.
2. Myjnia samochodowa świadczy usługi mycia i pielęgnacji pojazdów.
3. Myjnia jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 20.00. Zastrzegamy sobie prawo zmiany godziny pracy.
4. Pełny zakres usług myjni oraz obowiązujące ceny tych usług wyszczególnione są w cenniku na stronie myjniakrakow24.pl. Ceny są informacją handlową, ostateczna cena zostanie uzgodniona przed usługą. Podane ceny zawierają podatek VAT.
5. Usługę wykonuje się po zleceniu pracownikowi myjni. Istnieje możliwość rezerwacji telefonicznej pod numerem 602-818-842.
6. Pierwszeństwo w obsłudze mają zamówienia złożone poprzez rezerwację internetową.
7. Płatność za usługę w myjni następuje po jej wykonaniu gotówką lub fakturą z płatnością przelewową. Faktura VAT dotycząca usługi mycia wystawiana jest na życzenie klienta. Możliwe jest mycie pojazdów w formie bezgotówkowej w rozliczeniu comiesięcznym po uprzednim ustaleniu warunków współpracy.
8. Mycie pojazdów odpowiada standardowi mycia w ręcznych myjniach samochodowych.
9. Pracownicy wyznaczone zadania wykonują z należytą starannością, mając na uwadze dobro klienta, stosowne regulacje i przepisy prawne.
10. Każdorazowo przed rozpoczęciem mycia, pracownik dokonuje szybkich oględzin pojazdu. W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez klienta jakichkolwiek uszkodzeń, mogących się powiększyć w trakcie mycia lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik myjni może odmówić wykonania usługi.
11. Klient jest zobowiązany poinformować pracownika myjni o nietypowym wyposażeniu pojazdu, zamocowanym do nadwozia.
12. Klient po wjeździe samochodu na parking myjni, przed rozpoczęciem świadczenia usługi mycia , zobowiązany jest wyłączyć silnik , włączyć bieg i zaciągnąć hamulec ręczny, zamknąć okna oraz opuścić pojazd i przekazać kluczyki pracownikowi myjni odpowiedzialnemu za usługę na wskazanym pojeździe. Wjechać pojazdem na myjnie oraz wyjechać może tylko pracownik myjni. W przypadku niezastosowania się do ww. zasad, myjnia nie odpowiada za powstałe szkody.
13. Foteliki samochodowe zamontowane wewnątrz pojazdu, zostaną zdemontowane przez pracowników myjni. Ich ponowny montaż leży po stronie użytkownika/właściciela pojazdu ze względu na fakt, iż jego niewłaściwe zamontowanie mogłoby nieść za sobą niebezpieczeństwo błędu montażu. Obowiązek w tym zakresie obciąża Klienta.
14. W trakcie wykonywania usługi Klient zobowiązany jest opuścić teren myjni ze względów bezpieczeństwa.
15. Po obejrzeniu pojazdu i wyjeździe z myjni reklamacji związanej z wykonaną usługą nie uwzględnia się.
16. Myjnia nie odpowiada za szkodę powstałą na terenie myjni, przed i po wykonaniu usługi mycia, o ile szkoda nie jest następstwem nienależnego wykonania usługi mycia.
17. Myjnia nie odpowiada za rzeczy pozostawione w pojeździe, w tym wartościowe lub dokumenty np. pieniądze, laptopy, telefony, aparaty, biżuterię, itp. Obowiązek należytego zabezpieczenia tych rzeczy obciąża w pełnym zakresie Klienta.
18. Myjnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu powstałe wskutek mycia wysokim ciśnieniem pary (dotyczy miejsc, gdzie samochód był szpachlowany i szpachel jest popękany lub uszkodzony lakier, naderwane listwy plastikowe, wkłady lusterek uszkodzone, niewłaściwie zamocowane emblematy etc.).
19. Oddanie przez klienta pracownikowi myjni pojazdu celem wykonania dowolnej usługi w zakresie mycia pojazdu jest równoznaczne z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
20. Wszelkie informacje na temat oferty myjni i aktualnych promocji znajdują się w siedzibie myjni przy ulicy Piastowskiej 59, w Krakowie, telefonicznie pod nr 602-818-842 oraz na stronie internetowej www.myjniakrakow24.pl.